1 timme och 45 minuter

Maja här!
Som ni kanske förstår så är jag sjukt trött idag. Känns inte som jag sov någonting inatt, men somnade någon gång runt halv 6 men vaknade igen vid 6 eftersom Julia gick in i mitt rum och skulle hämta en tröja. Sen somnade jag om igen runt halv 7 och sov fram till kvart i 8 när jag gick upp. Så jag sov alltså 1 timme och 45 minuter inatt...
När jag gick upp hade jag världens påsar under ögonen så jag blötte lite papper som jag la över ögonen, det hjälper faktiskt gasnka myckket. Men så idag blir det att ha fontation på sig så man ser lite piggare ut.
Och en sak till, Linnea glömde bort mig. Hon skulle ha ringt mig för 43 minuter sen? xD Men jag vaknade ju ändå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0