Torsdag

Hejhej, maja här! :D
Idag hade vi som sagt var dans på idrotten, var inte alls lika hemskt som jag hade trott! var faktiskt väldigt roligt!
Det var väl nån gång man bara ville att låten skulle ta slut så man fick byta dans partner, hhahah.
Alla var också mycket bättre än vad jag trodde. I alla fall dom man inte alls trodde skulle vara bra, trots att jag inte kände dom! xD ahha

Nu är jag i alla fall hemma och har inte gjort något speciellt. borde väl typ göra klart en tyska läxa som ska vara klar i morgon, men jag orkar verkligen inte.
Går typ in på vklass var 10 minut bara för att kolla om jag fått ett medelande om att språkvalet skulle vara inställt imorgon, men det kommer alldrig! han är aldrig sjuk... fett sämst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0