Tyska läxa

Hejhej, Maja här.
Sov hoss Linnea igår så vi vaknade någongång runt 12 tror jag. Spelade då call of Duty till ungefär 3 då vi gick upp och åt "frukost".
Tog lite glass efter det pch gick ner och fortsatte spela och gick sedan upp och poppade popcorn.
Sen gick vi ner och spelade fram till kl 6 när jag åkte hem.
Åt mat och kollade på idol!
Sen har jag gjort en tyska läxa som ska in imorgon. Ringde farfar och frågade om hjälp eftersom jag inte kunde allt.
Men nu måste jag gå, skriver mer imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lust att följas via bloglovin? :)

kram

2011-09-11 @ 22:24:32
URL: http://sandralouiseisabelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Veckans blogg avslutas imorgon måndag!



Om du vill vara med och få chansen att synas för ca 400besökare/dag klicka på länken nedan och var med, glöm inte att följa sidan också med bloglovin :)



http://bloggstyle.se/2011/september/tavling-bli-veckans-blogg.html

2011-09-11 @ 23:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0