Maja här

Hejhej!
Nu har byggarbetarna gått hem och det är då dags att göra läxan. Kan ju säga att det är lite lättare att koncentrera sig iallafall.
Skulle egentligen behöva kolla lite på matten också eftersom vi har matteprov på fredag, men jag orkar inte!
Får se hur jag gör, tror inte det blir något ikväll men vet inte än.
Ska ju iallafall kolla på Grey´s och true blood som jag skrev i morse. Det är klart att skolan går framför det, men vill verkligen inte missa det. xD
Haha!
Imorgon har vi iallafall en till håltimme, 2:a lektionen. Men eftersom det bara är en timme och tjugo minuter så hinner man inte göra så mycket. Skulle ju vara roligt att gå till McDonalds och äta. Men vet inte riktigt om man hinner det. xD
Men nu ska jag fortsätta med läxan!
hörs senare! ;)


Kommentarer
Postat av: A.

Svar: Tacktacktack. :D

2011-10-19 @ 19:58:12
URL: http://sadeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0