Hemma igen!

Heeej, MAja här!
Nu är jag hemma igen!
Efter att ha åkt till mormor och ätit mat och fikat så åkte vi till ica och fyllde på med godis i bilen.
Sen stannade vi till vid gävlebro på vägen hem för att sträcka på benen.
När vi kom fram igår var det ungefär 7 grader inne i stugan, hur kallt som helst.
Men mitt rum blev varmt tills vi skulle sova så det var ju bara bra! :)

I morgon är det måndag och det betyder redovisning första lektionen. Hoppas att det går bra!
annars är det nog inget speciellt skulle jag tro.
men nu ska jag ta och äta någonting. Hörs! :)

Kommentarer
Postat av: bismillah <3

redovisning låter spännande:)

2011-10-09 @ 19:22:34
URL: http://koranengudsord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0