fångarna på fortet

Hejhej! Maja här.
Sitter i soffan med mamma och pappa och kollar på fångarna på fortet! :D
Tyvärr vann ju dom som jag inte hejade på men får väl se om dom får ihop så pass mycket pengar så dom slår ut småsyskonen. Det hoppas jag verkligen inte eftersom jag vill att maria montazamis dotter ska vara med! xD
Haha, men får väl se hur det går.
Idag ska jag iallafall inte somna så tidigt som jag gjorde igår, ska snart ta fram chipsen och kolla på någon film tror jag! Skriver mer sen innan jag går och lägger mig!
Kraaaam! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda Sigemo - Fotografi & Vardag!

SVAR TILL MAJA: Tack så mycket, vad gör du? :)

2011-10-15 @ 21:30:18
URL: http://matildasigemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0