Maja här!

Hejhej!
Nu har jag just ätit middag. Blev pizza idag igen, åt även det hos Linnea igår. xD
När jag kom hem från Linnea i morse så gjorde jag inte så mycket, kollade på tv och så. Sen när klockan blev 15.55 så kollade jag och mamma på "den blå lagunen". Har aldrig sett den förut men den var väl ganska bra faktiskt. Ganska långtråkig i början kanske men efter ett tag blev det bättre.



Eftersom det är Lördag kväll nu så är det ju bara en hel dag kvar på helgen.. Känns lite sådär eftersom man vet att man måste tillbaka till skolan sen på måndag. Men det kanske blir roligt? Tror inte att vi har så mycket prov och läxor faktiskt så det kan bli bra! Och sen på Ondag så har vi EXTRA IDROTT eftersom vår enegska lärare inte är där! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0