GODMORGON

hejhejhej, Maja här! :)
Igår kväll kollade jag på the shining med Julia, asså jag trodde att den skulle vara läskigare än vad den var.
Och mamman i filmen, Wendy, förstörde typ hela filmen nästan. Hon såg helt galen ut när hon igentligen skulle spela rädd och bara failade totalt.
Men pappan, Jack, var ju fett läskig. Han såg ju läskig ut hela tiden. Det var typ han och det lilla barnet som gjorde filmen bra!
Men jag var ändå ganska rädd igår när jag skulle gå och lägga mig. Så jag tvingade Julia att sova i mitt rum. haha xD

Idag blir det en rolig dag eftersom jag ska träffa Karin och Linnea. Vi ska sova över och ha typ en liten "halloween-fest".
Har saknat Karin så mycket så det kommer bli jätteroligt. Har såklart saknat Linnea också, men henne har jag ju träffat typ varenda dag på lovet, och också i skolan varje dag! :D

Men nu ska jag äta frukost!
Hoppas ni får göra något roligt idag också, ha det bäst!! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0