Love

Hejhej, maja här!
Idag var faktiskt Historia lektionen grymt rolig. Innan lektionen kom vi på massa gåtor och ställde till varandra. Till och med läraren var med på det!
Sen skulle vi göra en uppgift som gick väldigt snabbt för mig och Linnea så vi fick fortsätta med en övning där man skulle sätta in olika bilder under antingen: Medeltiden, Vikingatiden, renässansen eller upplysningen. Sen skulle man och sortera dom under antingen kulturellt, ekonomiskt, politiskt eller sociallt. Det var faktiskt riktigt roligt! :D

Sen fanns det också chokladbollar i skolan idag, första gången på hur länge som helst. Så jag och Linnea köpte en varsin och sparade till sista lektionen typ! :D

Och inte nog med det! När vi gick hem sen så började det snöa!! :)
Det var helt klart det bästa på hela dagen, var så fint men varade inte så länge. Det var lite tråkigt men det kanske ska komma mer inatt, hoppas! :)

Imorgon ska Linnea hem till mig. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på med någonting roligt bli det väl! :D
Nu ska jag kolla lite på grey´s anatomy!
Puss hej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0