Wallander

Heeeeej!
Kollar nu på Wallander och äter Maxi Mix med mamma och pappa.

Imorgon är det ju skola igen och språkval som första lektionen. Har frågat några om vad dom har valt och det visade sig att det är två till i min klass som ska ha tyska. Men dom hade inte läst det i grundskolan och kommer då ha Tyska 1 medan jag kommer ha Tyska 3. Så det blir bara jag i klassen som kommer gå i min tyskagrupp, som i 9:an. Då var det bara jag i hela klassen som valt tyska.
Det värsta är bara det att jag inte hittar till salen. Tror jag vet ungefär vart den ligger eftersom vi kommade upp det i fredags innan vi gick hem. Men kommer ju inte direkt ihåg vart den låg. Men det ska nog gå bra!

Men nu måste jag fortsätta kolla på filmen. Missar ju hela upplösningen.
Kram Maja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0