Natt inlägg :)

Hej, Linnea här :)

Ska snart gå och lägga mig. Jag och Johan har kört ett mini WoW-lan men nu orkar vi inte mer xD
Dagen har varit likadan som igår, alltså långtråkigt tittande på tv och datorspelande. Mest tidsfördriv hehe.
Kommer väll fler bilder från landet imorgon :) Det är ju bara bilder från min kamera, sen så har ju Karin och Maja också tagit massor med bilder som dom lägger upp sen när de kommer hem.

Maja är kvar på landet i ca 1 vecka till och Karin är på någon bilresa i Norrland tror jag :P
Hoppas vi ses snart igen, man börjar redan sakna dom. Kan ju inte smsa heller eftersom att mobilen fortfarande är paj. Har testat med torrboll, ris och varmfläkt. Får se hur jag gör. Vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0