Örebro :)

Hej, Linnea här :)

Sitter på spanska lektionen och väntar på att den ska börja, och vänta på att den ska ta slut xD Idag ska det typ komma 9or och kolla när vi jobbar? O.o Fett pinsamt eftersom att man säkert kommer känna igen flera från Broängsskolan.

Igår slappade jag tills jag blev tvingad att gå ut och gå... Därför kunde jag inte svara Maja. Det visade sig att vi skulle vara klara med en engelska redovisning tills idag och Maja hade redan gjort lite så jag satte mig och skrev text till.

Efter skolan ska jag till mammas jobb och sedan åka med henne, vi ska nämligen till Örebro och kolla på
SSK-Örebro :D Alltid mysigt med bortamatcher då man får godis och kan lyssna på musik i bilen :D

Börjar nu tror jag xD Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0