måndag

hejhej, Maja här! :)
Ville bara säga en sak till Linnea. så om du läser det här skulle du väl kunna smsa mig! :D
Vilken tid ska du gå upp imorgon? För det skulle vara väldigt snällt om du kunde ringa mig då isåfall. För det finns inte en chans att jag kommer gå upp när klockan ringer. Och jag vill inte komma försent första skoldagen.
men smsa gärna mig när du sett det här! :D



Okej, Idag är det bara slappdag hemma skulle jag tro, sista dagen på lovet. Känns som om allt gick så snabbt :(
Tycker så synd om dom som började skolan idag! :/
men nu ska jag fortsätta med min tråkiga men sjukt sköna morgon/dag? sitta framför tv:n samtidigt som jag är vid datan! :)
Kanske kan sätta på en film också? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0