Forsa tälge :D

Hejhej, Linnea här :)

Lite kort om igår: Vi hämtade tjejerna, åkte dit, kom där på att jag hade tagit Johans och pappas biljett som dom hade i förrgår, ringde pappa, gick och köpte en ny biljett, gick in och kollade på matchen :) Det var typ bästa matchen också där SSK vann med 4-0 :D, stannade kvar, kollade på målvakten Sebastian Idoffs dans, gick sen ut och mamma hämtade oss :) Var glad hela tiden tills jag kom hem då pappa började reta mig för att jag tagit fel biljett... Idag gick jag upp 13.00, har precis ätit frukost och är allmänt sur på mamma och pappa xD Byebye :D


Idoffs coola dans igår :P

Kommentarer
Postat av: En kattig fotoblogg.

Fin blogg! :-)

2012-01-21 @ 15:31:39
URL: http://bebiskatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0