:)

Hejhej, Maja här!
Ikväll ska ju Linnea komma hit och sova här. Vet inte riktigt vilken tid hon ska komma men jag får väl smsa och fråga.
Är föresten fett avundsjuk på Karin som kollat på paranormal activity 3. Jag vill också se!! xD

Igår var ju jag och mamma och köpte nya converse till mig, blev ett par gråa den här gången! :)
Åkte också in på läkarmissionen för att köpa nån slags blodig hand eller något till halloween, men den hade någon redan köpt. :/
I Hallowen rummet så hittade jag iallafall en film som jag ville köpa. Men jag fick inte för mamma. Den kostade lixom bara 25 kronor...




Kommentarer
Postat av: Fanny :-)

hejsan !:-D jag har just nu en liten fårgestund på min blogg, skulle varit gulligt om du hade lust att fråga någon fråga !:-D kram!

2011-10-23 @ 19:25:34
URL: http://fannyyolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0