:)

Hej, Maja här!
Eftersom Svenska hollywood fruar redan har börjat nu så har vi pausat det, eftersom jag inte kan kolla på det utan min underbara fina mamma! Blir ju en helt annan sak om man kollar utan henne. Så väntar helt enkelt tills hon kommer hem! <3

Så tänkte att jag kunde skriva ett inlägg innan hon kommer hem. 

Tänkte bara säga, att alla har ju alltid gillat Zac Efron!
Han har ju alltid varit hur gullig och söt som helst! Kolla lixom!
 

Och nu är han ju inte alls lika söt. Vad har han gjort!?
Han har ju alltid varit hur fin som helst, och nu..



Men sen finns det ju dom människorna som alltid kommer vara lika söta som alltid!
Ni kanske vet vem jag menar? JUSTIN BIEBER! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0