Torsdag

hejhej, maja här.
Har verkligen inte tid att skriva just nu. kommer sitta och plugga hela kvällen. för klockan 8 måste jag kolla på robinson! xD

Imorgon blir det en sjukt jobbig dag för min del. Jag har både Engelska prov, 110 glosor + gramatik för 4 olika kapitel. Sen har jag en svenska redovisning, hatar att redovisa, jag blir alltid så sjukt nervös och röd som en tomat i ansiktet. Sen har jag också tyska läxa tills imorgon, och också det är gramatik. Fett svårt som jag verkligen måste öva på.

Och imorgon efter skolan så kommer Erika hem hit, så jag måste städa och damsuga mitt rum också.. Så får väl se om det blir någon tv för mig idag. Vill ju verkligen se, men tror inte att jag kommer hinna! :(

Dessutom så var bussen fett sen idag när jag skulle hem. Kom till tumba vid typ 10 i 3. och den ska gå 58, men den bussen kom inte så jag fick vänta tills typ nästa kom 15 över...
Gillar inte sl!!!

Hejdå, hoppas att ni får en lite roligare torsdagskkväll än va jag får! :)
KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0