Godnatt

Hej!
Nu hade jag tänkt att säga godnatt till alla er som fortfarande är uppe! Tänkte faktiskt ta och lägga mig och sova.
Funderar faktiskt på att ställa klockan ganska tidigt imorgon, bara för att få somna om sen! Det är en av de bästa saker som finns. Att få somna om när man är som tröttast. Men jag är rädd att jag inte skulle kunna somna om och då behöva vara vaken och vara så tyst som möjligt för att inte vecka någon.. xD

Imorgon ska jag och Julia iallafall gå mot gula villan och hyra Paranormal Activity 1. Skulle ju igentligen bli förra veckan men som jag redan sagt så ville Julia inte gå med. Men imorgon blir det iallafall. Om hon inte ändrar sig igen..
Måste också städa mitt rum imorgon. Det börjar bli ganska stökigt igen och så.
En sak som jag tycker är lite konstigt. Varför ska det vara så himla jobbigt att städa rummet men inte alls jobbigt att stöka ner det igen? Det skulle vara så mycket lättare om det vore tvärt om. Då skulle ens rum vara sädar hela tiden och man får mer tid till att göra andra saker än att städa.

Men nu ska jag sluta skriva och gå och lägga mig imorgon! Godnatt alla fina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0