Frukost

Hejhej! Maja här!
Som linnea sa igår så måste man göra individuella valet innan fredag. Och jag kan inte logga in på min sida?! Så jag måste prata med läraren idag och kolla om han kan hjälpa till.
Ska precis sätta mig vid bordet och äta frukost hade jag tänkt, men är inte alls hungrig än. Men vi har ju ännu en sen dag idag så det är väl bara att proppa i sig mackor.

Idag, näst sista lektionen har vi engelska. Men vår lärare har nu åkt iväg till Indien så vi kommer ha en vikarie. Tror at vi skulle kolla på en film om jag inte minns fel. Menn då slipper vi Engelskan på fredag istället. Då kommer vi ha sovmorgon!! :)
Jag tror att vi kommer få det på torsdag också eftersom vi ska ha dubbel Historia istället för Engelska den och näste timme. Så vi får börja vid 9 istället! :D

Men nu ska jag iallafall göra mig klar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0