Jobba

Heej och Godmorgon, Maja här!
Idag gick jag upp vid 07.10 eftersom det är första dagen på jobbet idag.
Har ingen aning om vad jag ska ha på mig, men det får väl bara bli någonting vanligt. Jeans och en t-shirt eller något.
Linnea kommer iallafall och hämtar mig runt 08.30 så jag tänkte att jag kunde skriva ett litet inlägg innan jag ska iväg. Sen blir det väl ett till när jag kommer hem sen.
Idag jobbar vi från 09.00-16.00 så skriver väl någon gång efter det.
Men nu måste jag verkligen gå och välja kläder men skriver sen när jag kommit hem igen.
Puss hej.

Kommentarer
Postat av: Michis

sv: Tack! <3 desamma :)

2011-07-18 @ 13:18:54
URL: http://michiskaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0