Biologi

Hej Maja här!
Just nu har vi fått en rast från biolgin. Håller på att skriva en labbraport som är typ sjukt jobbig. xD

Vi har iallafall gjort våran redovisning nu, lite pinsamt eftersom det bara var jag och Linnea som gjorde den idag. Men det gick faktiskt helt okej! Måste bara skriva klart vårat faktablad och sen så ska vi få betyg på det. Hoppas såklart på något bra! :D

Snart ska vi ha kemi och börja med en ny ska, kommer inte riktigt ihåg vad vi skulle göra, men iallafall! xD
Ska gå nu.
Skriver mer sen. Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: 0017tiyd<3

okej jag vet vem du är jag så dej på spela.se haha vart bor du vill du bli min vän?

2011-12-13 @ 14:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0