Svenska boken är klar!

Hejhej, maja här!
Boken blev utläst idag och nu är det bara kvar att skriva en bok recention om den. Vet inte hur lång den ska vara men jag får väl se hur mycket det går att skriva! xD
Imorgon tillbringas hela dagen åt att öva inför samhällsprovet som vi har på tisdag.. Sjukt tråkigt och får se hur länge jag klarar det. Det är alltid samma ska när jag ska plugga. Jag bestämmer mig för att sitta i ca 2 timmar med läxorna eller så, men så orkar man inge mer och tänker att man kan kolla på tv ett tag eller sitta vid datan. Då glömmer man bort tiden och 3 timmar senare ska man typ äta middag. Då hinner man eller orkar man inte göra läxorna längre. Så får helt enkelt kolla hur det går.. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0