pepparkakshus

Hejhej, Maja här!
läste just Linneas förra inlägg och kan inte påstå att jag är lika nyttig. Själv sitter jag och smaskar på vårat pepparkakshus, eller iallafall på godisarna som finns på! x)

Och en sak som jag faktiskt har längtat till under lovet var till idrotten som vi har imorgon, inget speciellt vi skulle göra eller så, men jag tycker idrott är så roligt så allt man gör är nästan roligt! och vad händer, jo, såklart ska vi inte ha idrott? vår lärare kommer vara hemma med sjukt barn så nu måste jag vänta en hel vecka till! :(
Och Linnea, hoppas att du läset det här inlägget isåfall kan du väl typ skriva ett inlägg till eller på facebook eller något att du sett det.
eftersom vi börjar vid halv 9 imorgon så tar vi bussen så vi kommer fram till tumba kvart över, okej? :D
Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik, men inte vilken musik som helt! Utan på AUSTIN MAHONE!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0