Morgonplaner :D

Hejhej, Linnea här :)

Ska kanske gå och lägga mig nu, blev inte sådär jättemycket sömn igårnatt och kommer inte bli det inatt heller xD Lyssnar just nu på musik och typ spelar spel xD

Imorgon ska vi ju som Maja sa till Kungsträdgården, hon är verkligen lost xD, Svenska J20 hockeylaget vann VM igår och dom kommer imorgon och blir typ firade, det kommer vara artister också, fast jag har ingen aning om vilka hehe. Sedan ska vi ju shoppa :D alltid kul :) Ska kanske sova nu, bye! :D


Såhär glada blev dom :P

Kommentarer
Postat av: PEETRA

- Tack så mycket, jag hade en superbra jul! hur hade du det? :) Jag ber om ursäkt för sent svar.. kram

2012-01-07 @ 18:14:59
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0