Min dag :D

Hejhej, Linnea här :)

Gick upp 11.00 imorse... Fett jobbigt! Men typ 11.45 åkte vi till Taxinge slott och fikade med familjen, såklart jättemysigt och gott. När vi kom hem kollade vi (faktiskt både jag, mamma, pappa och Johan vilket är ovanligt) på skidor där svensken Marcus Hellner kom 2a i Tour De Ski och var jätteduktig :) Efter det beställde jag och mamma hem SSK-Malmö till datorn och kopplade till tvn. Jättespännande match där SSK såklart vann på övertid :). Blev alltså mycket sport idag. Vi hann också med att åka och handla på Ica Maxi och fika hemma också.

Ligger nu nerbäddad i sängen framför datorn, fast kom precis på att jag måste ut och byta vatten till min kanin eftersom att det säkert har frusit... Ooorkar inteeee, men måste för jag älskar henne hehe :D Byebye!


Löööv you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0