Kvällen

HEJHEJ! Maja här
Igår var vi som sagt hemma hos karin! Hade så roligt :)
vi kom dit vid halv 7 och gick nästan direkt ner till filmkedjan och hyrde film, sen gick vi vidare till ica och köpte chips också! :)
När vi kom hem så åt vi mat, riktigt gott var det. Sen gick vi upp och satte igång första filmen, Bridesmaids.

Den var faktiskt riktigt bra men det kändes som om filmen var typ 3 timmar lång eller något! xD
Sen skulle vi kolla på nästa film, Water for Elephants! Men ljudet fungerade inte?! Blev så ledsen eftersom jag verkligen ville se den! Men det får bli en annan gång istället!



då satte vi på den sista filmen som också var bra, Grown ups.

Efter alla filmerna gick vi in till Karins rum och spelade Skippo. det är typ ett kortspel som är sjukt roligt. Spelade en ganska lång stund.
Sen började karin och jag kolla runt på sjukt roligt klipp på datan och helt plötsligt så märkte vi att klockan var halv 5, och vi skulle upp vid halv 11 eftersom Linnea var tvungen att åka då! :(
Men iallafall så somnade typ alla utom jag. låg typ vaken fram till klockan halv 6 eller något! xD
Men kvällen var iallafall sjukt rolig! Måste göras om snart! :D

Och jag sa ju att jag skulle ta massa bilder, men det glömde jag helt bort. Och när jag väl tog upp kameran så ville dom inte vara med på bild.
Så det här är den ända bilden jag fick.

haha, man ser bara Linneas hår! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0