HEJHEJHEJ

Maja här!
Är sjukt avundsjuk på linnea kan man ju säga. Jag har alltid velat ha en ipad, men känns lite onödigt att köpa en.. Eller inte onödigt precis, men jag vill inte göra av med mina pengar. Och dessutom har jag inte så mycket heller. xD  och jag har ju redan en surfplatta också, men den har inget internett så den räknas inte..

Min dag har iallafall varit som nästan alla dagar på det här lovet, ganska tråkiga.. Det händer nästan ingenting och jag sover bort hela dagen.. Vill ju inte gå och lägga mig lite tidigare än 4 varje natt men då är jag lixom inte trött, och därför vaknar jag ju också sent på morgonen. men jaja, så är det väl när man har lov.

Imorgon ska jag vara med Linnea och Karin. Vi hade tänkt ha en filmkväll hemma hos karin och gå och hyra film och så. Men vad jag vet så har Linnea inte svarat om hon kan än. Men jag hoppas iallafall! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0