1 September

Godmorgon godmoron!
Idag har vi sovmorgon och börjar vid 09.40. Men eftersom bussarna inte har några bra tider för sånna här dagar så måste jag ta bussen som kommer 09.06. Det är samma sak på tisdagarna, måste vara framme typ 35 minuter innan vi börjar. Men jag orkar inte gå till skolan så jag får väl stå ut.

Idag är det inget speciellt i skolan, bara att engelskan ska in. Och sen kommer vi kanske ha våran första idrottslektion idag. Är lite nervös eftersom vår idrottslärare verkar så sträng, men det ska nog gå bra!
Juste, fick ochså en lapp igår som ska vara inne idag, om våra datorer. Och om inte alla i klassen lämnar in dom idag så drabbar det typ alla och det är inga som får sina datorer i tid. Men min lapp är redan nerpackad i väskan och påskkriven, så det blir iallafall inte jag som glömmer den den här gången! :)
Kram Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0