Hejsan! :)

Maja här!
Ville bara börja detta inlägg med att det har börjat en ny kille i våran klass! :)
Eftersom vi bara var 3 innan så är det iallafall 1 mer nu, antalet ökar sakta men säkert! xD

Sen så tänkte jag också berätta om våran engelskaläxa. I morse gick jag upp tidigare för att lära mig återberätta en av texterna i vår engelskabok. Och sen på lektionen så visar det sig att man inte ska göra det den här gången, men det konstiga var att jag skickade ett medelande och frågade vår lärare vad vi hade för läxa, och hon säger att vi ska göra det vanliga, alltså återberätta texten.
Så gick upp en timme tidigare för att kolla igenom allt.
Men iallafall. finns ingenting att göra åt det nu!

Och en sak till!
Svenska hollywoodfruar har ju slutat nu, och det ska inte komma tillbaka heller. Det är ju ett av dom bästa programen som finns. Det är ju för alla åldrar och dom allra flesta gillar det.

Men om ungefär 30 minuter börjar iallafall desperate housewives.
Hade faktiskt tänkt att gå och lägga mig när det är slut, eftersom jag går upp så tidigt och går och lägger mig så sent så börjar jag bli jättetrött när jag är i skolan. Så ska försöka somna tidigt idag och se om det gör någon skillnad! :D


Kommentarer
Postat av: Marina

sv: Tack! :)

2011-10-18 @ 20:56:31
URL: http://baramarina.blogg.se/
Postat av: belsas / elsa

SV: Greeeaaat! :D Det är bra med mig också! :)

2011-10-18 @ 21:30:14
URL: http://belsas.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jobbigt när man gör en läxa utan anledning!

2011-10-18 @ 22:02:20
URL: http://ohyesohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0