Tisdag

Hejhej, Maja här!
Idag har vi sovmorgon till 20 över 10. Väldigt skönt! Men eftersom bussarna inte går någon bra tid idag så måste jag ta den som går 09.36? Kommer ju vara i skolan typ 30 minuter innan vi börjar.. Men iallafall.
Vår Mattelärare är hemma idag så vi får flytta upp engelska lektionen så vi får sluta lite tidigare idag. Väldigt bra att det var just idag som hon inte var här eftersom vi ska sluta vid 4 annars. Men nu kanske vi slutar typ halv eller tjugo i istället! :)

Igår skrev jag ett mail till min tränare att jag skulle sluta på basket. Eftersom Linnea har slutat så ville jag och Karin inte heller gå kvar. Det var ju lixom meningen att basketen skulle göra så vi fick träffas alla 3. Så får se om vi börjar på något annat istället!:)

Men nu måste jag gå. Måste hinna göra min klar innan jag ska gå till bussen!


Kommentarer
Postat av: LINNEA

sv; åh tack va kul att du kikade in! kram

2011-10-04 @ 15:13:11
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/
Postat av: julia

tack detsamma!

Allt är fina fisken! Hur är det hos dig dåe? kram!

2011-10-04 @ 15:18:59
URL: http://jullesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0