Sovit gott?


Är så sjukt trött och har ställt klockan om och om igen eftersom jag inte orkar gå upp. Men sen när jag väl sjorde det visade det sig att jag skulle kunnat sova lite till.
Ikväll är det Grey´s anatomy och true blood på tv så jag kommer inte kunna sova så tidigt. Men egentligen så vet jag inte om jag orkar kolla på båda programen, får se hur trött jag är ikväll! xD

Igår efter skolan gick jag ner till Tumba centrum och mötte upp mamma. Hon hade hittat en fin vinterjacka så jag skulle kolla om den var något att ha. Och den var jättefin faktiskt!
Så nu har jag min första vinterjacka på¨typ 2 år. Förra året använde jag ju min syrras jacka, men det blir det ändring på iår!
Puss och Kram  Maja! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0