Orientering

Hej! Hade mer tid än vad jag trodde, så kan ju berätta lite om vad som händer idag.
Först är det ju såklart skola, Engelska först på schemat. :/
Sen fortsätter dan med historia och mentorstid! Gillar verkligen Historia, vår lärare är ju världsbäst!
Nästa lektion blir Kemi och dagen avslutas sedan med idrott!
Idag tror jag att vi ska köra orientering.. Kommer nog inte bli så roligt!
Gillar det verkligen inte, men man får väl göra sitt bästa och hoppas att det blir något annat att göra nästa vecka! :)

Kram Maja!



Efter skolan ska jag ju egentligen ha träning, men har ju slutat på basket så får se om det bli något annat att göra eller om jag måste hem och göra läxor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0