Maja här!

Hejhej!
Idag har jag tillbringat hela min dag i skärholmen.
Har så sjukt ont i fötterna så jag kan nästan inte gå. Efter att ha gått runt i 6 timmar, fram och tillbaka, upp och ner med stora tunga kassar med kläder så är man helt slut. Men nu fick man ju iallafall in nya kläder. :)



Eftersom mamma är skyldig mig pengar för studie-bidraget så hade jag inte med mig några egna pengar. Men nu i slutet när vi räknade ihop allting så var det jag som var skylldig henne pengar istället. Så nu när jag shoppade upp hela mitt studie-bidrag så får jag se om jag har råd att göra någonting annat roligt den här månaden! xD

Men nu ska jag sova.
Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0