Lördag

Maja här!
Ledsen för att jag inte skrivit någonting på bloggen idag.

Men igår var jag vaken ganska länge. Jag och syrran pratade typ fett länge. Kanske somnade junt 4 eller något.
Men idag har det inte hänt så mycket faktiskt. Gick upp vid halv 12, åt frukost och la mig i soffan och kollade på tv.
Mén jag tog också fram lite halloween saker. Lite ljuslycktor och plast-spindlar och sånt där som hör till halloween.
Jag vet inte vad ni tycker men jag har iallafall alltid gillat att "pynta". Tycker att det är jätteroligt, både på jul, halloween och påsken.

Imorgon blir det iallafall att vara med Linnea, får väl se om vi hittar på något speciellt.
Karin är ju på landet nu och kommer hem på torsdag, saknar henne.
Men från lördag - söndag blir det iallafall tjejkväll igen! :) Längtar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0