Långt inlägg xD

Hejhej! Linnea här =)

Fick som Maja sa sluta tidigare idag pga att filmen vi skulle kolla på inte gick igång. Istället fick jag en läxa över lovet... Smällar man får ta xD. Efter lovet så blir det kanske en halloween fest med klassen också :) Gillar vår klass nu mycket och man vet inte vad de kan hitta på när de klär ut sig :D Ska därför bli kul att se =).

På lovet blir det att vara med Maja och Karin, gå på hockey, sova och... kanske träna xD. Dessutom ska jag äntligen klippa mig :o, min lugg har växt så sjukt mycket så man ser snart inte mina ögon :P. Kollar på hockey nu så tata =D


Jag, Maja och Veronica :) Dessutom Sally och Petra i bakgrunden =)
Vet inte varför jag lägger ut den här bilden men tänkte bjuda på den.
(Kommer få arg Maja på mig nästa gång vi ses) Men det är det värt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0