Godnatt Alla!

Heeej! Maja här!
Nu ska jag gå och lägga mig. Börjar vid 8 imorgon och måste gå upp fett tidigt för att hinna.
Har tyska första lektionen.... Blir alltid nervös för vad vi ska göra men tror vi bara ska gå igenom gramatik typ. Det är bra eftersom jag redan kan ganska mycket.
Nu är man ju glad att vi gick igenom det i min förra skola iallafall! :)  HAHA!

På tisdag ska alla våra lärare samlas och prata om hur alla eleverna ligget till. Kan ju säga att jag är lite nervös för det eftersom jag och Linnea pratar typ HELA tiden! xD
Men får väl se hur det går! ;D

Ska sova nu! Men ses! :D


Kommentarer
Postat av: Bella

tack så mycket! :) söt du är! kram!

2011-10-17 @ 06:45:59
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0