Dagen

Hejhej, Maja här.
Idag sista lektionen hade jag tyska och vi gick typ igenom några grundsaker som man egentligen ska göra i steg 1 typ.
Det tog hela lektionen men det var ganska chill. Det var ju inte direkt jobbigt eftersom jag redan kunde det dom gick igenom.
I slutet av lektionen så skulle dom som ville veta vilket betyg dom fick på redovisnigen vi gjorde stanna kvar. Och jag fick bäst i min grupp! :)
Väldigt nöjd faktiskt, jag fick MVG- (B). Det trodde jag verkligen inte eftersom jag själv tycker att det gick ganska dåligt, men jag har ingenting emot det! :)
Åkte med samma buss som Linnea idag på väg hem från skolan. Så fick gå av vid kassmyra och gå dårifrån.
Och det var typ en tjej som följde efter mig typ hela vägen, jätte jobbigt eftersom hon bara gick några meter bakom mig.

När jag kom hem så hjälpte jag mamma och dammsög köket och tvrummet, gjorde rent tv bordet och fixade sofforna. Inte så roligt men mamma blev iallafall glad! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

fin blogg :)

kolla gärna min blogg

www.sandralif.blogg.se

2011-10-16 @ 16:33:31
URL: http://sandralif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0