19.13

Hejsan, Maja här!
Tänkte bara säga att jag inte kommer kunna skriva någonting på bloggen nu i helgen.

Jag ska åka upp till landet med mamma och pappa, och har ingen dator där uppe.
Klart att jag kan mobilblogga ibland, men det är inte alltid som jag har nätverk där uppe. Men kan försöka skriva när vi är inne i byn. :)

Det tråkiga är att mina kusiner inte kommer vara hemma eftersom dom också ska till sitt landställe samma dag som vi kommer upp. Men jag får väl vara med mamma och pappa istället!

Och måste också säga att jag har sjukt svårt att  koncentrera mig. Har ju först Biologi (prov) och sen en tyska redovisning imorgon.. Men har gjort lite nu men måste fortsätta för att kunna allt imorgon!

Så nu ska jag gå, men skriver nog ett inlägg sen innan jag går och lägger mig! :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

sv; Tack, vad glad jag blir! (:

Ja, allt är super!!

Hur är det själv??

Ledsen för lite sent svar ^^

2011-10-06 @ 21:08:46
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/
Postat av: Isabelle :]

Sv: Tack :D

2011-10-06 @ 21:21:19
URL: http://isaloll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0