15.52

Hejhej!
Linnea fick ju sluta tidigare idag eftersom filmen dom skule kolla på inte fungerade. Men själv fick jag stanna till halv 3 och ha tyska.
Gjorde en helt hemsk sak i slutet på lekktionen. Vi gick igenom en ny sak som jag aldrig gjort förut. Sen skulle man dela in sig så det blev 2 grupper.
En och en skulle gå fram och ta en lapp som det stog ett verb på. Sen skulle man skriva om verbet och böja det rätt i imperfekt form typ. Det var fett svårt eftersom jag inte kunde. Men det gick väl helt okej ändå!

Eftersom det är lov nu så kan man ju tro att vi kommer skriva mer på bloggen, men det är jag inte helt säker på.
Klart jag kommer skriva minst 1 inlägg om dagen men det finns ju så mycket annat man kan göra på loven!

Men nu kollar jag på Jon,Kate och 8 barn. Så kan inte skriva mer!
HEJDÅ! :)

Kommentarer
Postat av: Jinni - smalochsnygg.se

Hej, ikväll ska jag se filmen som du visar som reklam på bloggen! :)



Jag vet att många inte gillar såna här kommentarer, men jag är så nära att uppfylla min dröm och det skulle betyda så mycket för mig om du ville hjälpa mig.



Jag är just nu nr: 15 i Sverige. Får jag 12 röster till så blir jag nr 14. Jag känner inte massor av människor och jag har inte 1000 facebookvänner att fråga.

Så jag ber bloggare om hjälp att rösta på mig så jag kan vinna min dröm.

Vinsten är en 4 dagars expedition med hundsläde över polarisen mellan Sverige och Norge. Mitt livs äventyr.



Jag skulle bli så glad om du ville rösta här:

http://www.fjallraven.se/friluftsliv/polar/tavling/tavlingsbidrag/bidrag/?uid=707



De som också vill sprida min dröm vidare länkar jag till med en stor bild på min blogg men jag är verkligen så himla tacksam för precis varenda röst jag får.



Jag hoppas att du vill hjälpa mig!

Kram Jinni



Ps. Har jag skrivit detta på din blogg innan så ber jag om ursäkt att jag råkat dubbelskicka.

2011-10-28 @ 17:50:01
URL: http://www.smalochsnygg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0