tjena!

Hejhej, Maja här!
Ledsen att jag inte har uppdaterat någonting idag förens nu. Har faktikst varit hemma hela dagen utan att ha gjort någonting. Har bara kollat på tv och varit vid datan, sånt som man brukar göra när man är ensam hemma och inte har någonting att göra.

Och juste, vart faktikst fett rädd idag också. Jag var ju ensam hemma ikväll och jag satt och kollade på tv. Sen hörde jag någonting som lät där nerifrån. Sen hörde jag också någonting som lät ifrån mitt rum, som om något ramlade ner på golvet, men det var ingenting som hade gjort det.
Och jag var ju tvungen att gå ner också för att hämta mat i frysen. Man kan ju säga att jag var skiträdd och typ sprang upp för trappan sen igen..

Men nu är iallafall alla hemma igen, fast dom ska typ sova nu. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0