Tisdag

HEJHEJ, MAJA HÄR!
Igår var Linnea sjuk och alltså inte i skolan. Så hon smsade vid halv 8 på morgonen, och ska jag inte då ha försovot mig?
Så jag vaknar och har just missat bussen så jag var tvungen att väcka pappa så han fick skjutsa mig. Och inte nog med det. Det första som händer när jag kom till skolan var att min mobil dog. Så kunde inte använda mobilen på hela dagen!

Men annars var det helt okej. Petra, Veronika, Sibel och jag köpte chokladbollar på rasten och så. Jättegott!

Idag var linnea i skola igen och vi hade matteprov. Gick så sjukt dåligt. Och jag gjorde ett fett pinsamt fel. Jag skrev att 50/10 är 10.. Så nu kommer våran lärare tro att jag inte kan det.. Åhh. Fett sämst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0