Paranormal Activity

Hejhej, Maja här!
Linnea åkte precis hem nu.
Tänkte att jag och min storasyster Julia, kunde gå och hyra paranormal activity ikväll eftersom jag vill ha någon att kolla med på 3 an. Eftersom karin redan sett den på bio så måste jag ha någon att kolla med också, vågar lixom inte kolla ensam.
Men om hon ska kolla på den, så vill hon såklart kolla på 1:an och 2:an före!
Jag har redan sett dom men har ingenting emot att kolla på dom igen. Dom är fett bra. speciellt första filmen! :D

Men det får bli en annan dag, för när hon kommer hem så har hon sin kille med sig, igen! xD
så får väl bli någon helg eller något eftersom hon jobbar på dagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0