Måndag!

Nu har jag iallafall kommit hem från mitt utvecklingssamtal för ett tag sen!
hände inte så mycket förutom att prata lite om hur det går i alla ämnerna och om man trivs i skolan.
Men det är faktiskt skönt att ha det klart. Nu slipper man oroa sig för det ett tag.

Och idag i skolan så pratade vi lite på matten. Vi skulle igentligen ha ett matteprov imorgon. Men vi har nu flyttat fram det tills nästa vecka på tisdag! Så det är jätteskönt.  Jag hade inte hunnit plugga så mycket och hade tänkt läsa matte hela kvällen idag. Men nu slipper jag det och kan bara ta det lugnt istället! JÄTTESKÖNT!

Nu ska jag gå till pappa och fråga om jag kan få en chokladbit som han fick igår! Hoppas! xd HAHAHA

Kram Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0