MAJA HÄR! :)

Heeeej! :)
Idag hade vi som sagt var håltimme och vi givk då hem hit till mig. Vi spelade kort, kollade på tv och åt nudlar.
Tog bussen tillbaka till skolan, hade lite brottom men vi han i tid. Hade historia och samhälle innan dagen var slut, och samhälls lektionen var ju bara för hemsk. Både jag och Linnea var hur hungriga som helst, och vår lärare hade genomgång hela lektionen. Så när han inte pratade så var det helt tyst, och man var ju så nervös för att magen skulle kurra. xD
Så man kan ju säga att första skoldagen både var bra och dålig. Bra för att man fick en lång håltimme, men dåligt eftersom man kommer bli så mycket tröttare nu och man kommer in i allt läx-läsande igen..

Jag och Linnea tog samma buss hem och jag funderade starkt på att gå till ica och köpa någonting gott att äta. Men ångrade mig och åkte direkt hem istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0