iRunner

Heeej , maja här!
Imorgon har vi kemiprov och man kan ju säga att jag är lite nervös för det. Har kollat igenom lite saker som vi skrivit upp i skolan men är fortfarande vissa saker som är riktigt svåra.
Och sen glömde jag ju såklart min kemibok i skolan också... men sånt är livet. Får väll hoppas att det går bra ändå.
Idag träffade jag och Linnea karin efter skolan och vi tog samma buss hem (som vi gör varje onsdag). Pratade lite och sånt! Roligt roligt! Pratade en stund innan vi gick åt olika håll också. :)
Linnea gick hem hit och vi gjorde inte alls mycket faktiskt. Pressade mackor och typ spelade ett spel på mobilen. Alla som har market, ladda hem iRunner!! Världens roligaste spel och man fastnar direkt! xD



Imorgon efter skolan så ska jag direkt in till stan och träffa Amanda!! En tjej som jag träffade på sportscamp för 2 år sedan! Kommer bli jätteroligt så vi får se vad vi hittar på! :D

Men nu ska jag sova. Eller iallafall gå och borsta tänderna! 
HEJDÅ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0