Dagen

Tjeeeena! Maja här.
Kom hem för ett tag sen. Som sagt var så satt jag och Veronika kvar i skolan och jobbade med en redovisning som ska redovisas nästa vecka. gick ganska bra faktiskt och vi kom ganska långt.

Sen när jag skulle till bussen så tänkte jag igentligen springa för att hinna med den tidigare bussen, men tänkte att jag inte skulle hinna fram. så jag tog det lugnt, och gissa vad? Jag missar den precis. så om jag skulle skynda mig så skulle jag hunnit. så jag fick istället sitta och vänta på nästa.. Bara 14 minuter, men det kändes som en evighet..

Ikväll blir det inget plugg. Bara kolla på tv och slappa, väldigt skönt kan man ju säga! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0