Skolavslutning <3

Hej hej, Linnea här igen :)

Tänkte berätta lite om dagens skolavslutning. Det började med att jag och Maja åkte hem till Karin och fixade oss lite, sen gick vi till skolan. Alla var så söta! Först samlades vi i vårat hemklassrum där våra lärare pratade en kort stund, sedan så gick vi till utescenen där några elever sjöng och priser delades ut. Grattis till Karin som fick pris för att ha MVG i alla ämnerna :D, själv fick man 3 VG och resten MVG xD.

Det fortsatte med betygsutdelning och sedan hejdå kramar. Jag sa till Karin och Maja att de inte fick gråta för jag har så svårt för det och vill inte vara själv att inte gråta. Självklart började jag gråta mest av alla xD. Det är så tråkigt att lämna den bästa klassen och framförallt Karin som kommer gå i en annan skola,
 men vi får träffas ofta! <3 Men imorgon är det Gröna Lund med nästan hela klassen så det är inte slut än :).



Bästa klassen! Kommer sakna er så sjukt mycket <333333

Kommentarer
Postat av: MALIN

hej, läget cute? :) <3

2011-06-15 @ 19:21:47
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0