Hej Hej!

Hej!

Linnea här. En full dag framför mig, först ska vi åka och fira farmor och sen på kvällen så ska vi
hämta Majas familj hem till oss och ha en mysig kväll våra familjer. Ska bli jätteroligt!

Karin, Maja och jag sov ju hos Maja igår. Det började med ett "skämt" som gjorde att jag blev
så uppspelt att jag slog i benet... hehe. Vi spelade kubb också och tog lite bilder :)
Sedan blev det film "Miss Secret Agent" som jag nog somnade till ett tag i slutet. Så vi gick och la oss sen, eller,jag iallafall xD
 



Två bilder från igårkväll :) Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: ja det var det. (^^,)



kul med kubb! :D

2011-06-11 @ 17:30:22
URL: http://hejsofiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0