Godnatt

Hejhej!
Ligger just nu i sängen och ska snart gå upp för att borsta tänderna.
Ska upp ganska tidigt imorgon med eftersom Linnea kommer och hämtar mig vid 10.50. Då åker vi vidare in till stan och kollar på bio. Hoppas verkligen att vädret blir bättre än vad det sägs att det ska bli, för efter filmen hade vi tänkt åka in till Gröna Lund. 
Det är helt okej om solen inte skiner men bara det inte regnar. 

Måste föresten berätta en annan sak som hände nu ikväll. 
Jag satt i min säng och kollade på tv, och hade öppnat mitt fönster eftersom det var så sjukt varmt i mitt rum. Sen hör jag någonting utanför fönstret och kollar ut. Då ser jag någon som springer förbi och samtidigt smäller upp fönstret. Det var så sjukt läskigt så jag höll på att dö.

Men nu ska jag försöka sova, Godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa - fotografi mode och ulrik munther

om du kollar in på min blogg så har jag lagt upp resultatet om vem som vann om att bli länkad i varje inlägg i en månad! :D KRAM

2011-07-23 @ 12:10:44
URL: http://lisahofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0