-

Hejhej!
Nu är jag hemma från jobbet och är hur trött som helst. Inte för att vi gjorde något som var jobbigt direkt, men ändå.
Det var iallafall helt okej och vi hade faktiskt riktigt roligt ibland. Gick runt lite och såg att det fanns en pizzeria på andra sidan vägen där vi jobbar och hade därför tänkt äta där imorgon.

Ikväll måste jag också packa eftersom jag ska bo hos Linnea i 3 dagar. Eftersom jag inte vet vilka kläder jag ska ha på mig på jobbet kommer jag få ta med mig hela garderoben.
Haha, nej men väskan kommer inte bli liten direkt, men får väl se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv; tack detsamma :D förlåt för sent svar :)

2011-07-18 @ 18:05:49
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0